Flowin vizualinis identitetas

Flowin – tai komunikacijos agentūra, padedanti klientams įsimylėti savo verslo komunikaciją: tiek kūrimo procesą, tiek pamatuojamus rezultatus.

Pavadinime užkoduota reikšmė flow → win – dėmėsys tiek sklandžiam procesui, tiek svarbiems laimėjimams. Komunikacijos tėkmė į verslo sėkmę.

Šiam klientui kūriau vizualinį identitetą (logotipą, spalvų paletę, šriftų derinį, grafinius elementus, nuotraukų stilistiką), o taip pat ir tinklalapį: www.flowin.lt

Kitaip tai dar vadinama firminiu stiliumi/brandbook'u. Tai visa prekės ženklo vizualų bazė, visos reikalingos detalės, iš kurių susideda vientisas, atpažįstamas, išskirtinis įvaizdis.

Kas yra vizualinis identitetas?

Labas!

Brand'o dizainas – mano aistra. Jį visapusiškai suprasti man padeda įvairi darbo patirtis (reklama, copywriting’as, socialinių medijų turinio kūrimas) bei Kūrybos komunikacijos studijos.

Tai, jog dizainas apjungia ne tik vizualią estetiką, bet ir aiškus, pamatuojamus tikslus – mane šioje profesijoje veža labiausiai.

Labas, aš – Gintarė

–   bendraukime!

Labas!
Aš – Gintarė,
brand'ų dizainerė.