1StopVAT – tai vienas greičiausiai augančių startup'ų mokesčių srityje.
Nors tokia niša neskamba itin žaismingai, tačiau klientas suprato, jog korporatyvus nuobodus įvaizdis nebeatspindi jaunatviškos ir spalvingos komandos bei inovatyvių sprendimų.
Šiam klientui kūriau vizualinį identitetą (logotipą, spalvų paletę, šriftų derinį, iliustracijas, nuotraukų stilistiką) ir bendradarbiavau su brand'ų stratege Lina Mass.
Kitaip tai dar vadinama firminiu stiliumi/brandbook'u. Tai visa prekės ženklo vizualų bazė, visos reikalingos detalės, iš kurių susideda vientisas, atpažįstamas, išskirtinis įvaizdis.
Brand'o dizainas – mano aistra. Jį visapusiškai suprasti man padeda įvairi darbo patirtis (reklama, copywriting’as, socialinių medijų turinio kūrimas) bei Kūrybos komunikacijos studijos.
Tai, jog dizainas apjungia ne tik vizualią estetiką, bet ir aiškus, pamatuojamus tikslus – mane šioje profesijoje veža labiausiai.